fbpx

We zitten al maandenlang veel meer binnen dan normaal, het is koud, donker én velen van ons hebben té veel gegeten en gedronken de afgelopen week.  Tijd om “Back on Track” te komen, zodat we straks, als we weer onder de mensen kunnen, terug kunnen kijken met het gevoel dat we het beste uit de wintermaanden hebben gehaald. 

Omdat we weten dat het soms moeilijk is op gang te komen, hier wat tips om je goede voornemens vol te houden en gemotiveerd te blijven:

  1. Doe s’ochtends meteen  je workout kleding als je waarschijnlijk toch de hele dag thuis bent, of doe dat zodra je thuiskomt vanuit je werk, je zult zien dat je je veel gemotiveerder voelt om ook werkelijk wat te doen dan wanneer je in je oude kloffie of pyjama blijft rondlopen. Dus pak die fleurige legging, leuke shirtje en probeer minimaal een half uur flink te bewegen en doe tussen je activiteiten door gewoon wat buikspieroefeningen, squats of dans erop los. Je zult zien dat je smaak zo te pakken hebt!
  2. Beloon jezelf met iets leuks tijdens of na het sporten. Kijk naar een Netflix serie op de loopband of luister naar je favoriete muziek tijdens het hardlopen of wandelen of bel met een vriendin na je HIIT sessie thuis.  Op die manier kijk je ernaar uit om te gaan sporten, het is bewezen dat kleine beloningen leiden naar meer motivatie. 
  3. Volg een beautyroutine. Zorg goed voor je huid in deze koudere maanden. Reinig en hydrateer    goed en smeer je handen en voeten s’avonds regelmatig is met een voedende creme (ken je onze Xpert Regenerateur al, een must-have voor deze maanden).
  4. Maak het jezelf gemakkelijk met eten. Hak en kook groenten in het weekend om dit doordeweeks te gebruiken in je maaltijden, zo heb je geen excuus hebt om ze niet te eten.  Of koop voorgewassen, voorgesneden producten. Geld dat je uitgeeft aan tijdsbesparing maakt je gelukkiger. En maak een makkelijk menu met veel gezonde producten voor doordeweeks en wijk hier niet van af.  En vergeet niet dat snack ook gezond kunnen zijn, een hardgekookt ei of een appel in stukken zijn eenvoudig, lekker en gezond.
  5. Elke dag is een nieuwe dag. Als je in de toekomst een grote aankoop wilt doen, moet je sparen en af en toe een offer brengen.  Er gezond en goed uitzien is niet anders, denk dus klein en op lange termijn. Elke dag is een kans om langzaam maar zeker in de richting te gaan die jij wilt. Er zullen dagen zijn dat je van dat pad afwijkt, maar het enige wat je hoeft te doen is terug sturen en weer oppakken waar je gebleven bent. 
  6. Gebruik hulpmiddelen. Zelfs als je een uitgebalanceerd dieet volgt in combinatie met sport, wordt de gewenste lichaamsbouw niet altijd bereikt: plaatselijk vet en slapheid kan het doel van een strak lichaam bedreigen. Daarom kan wat extra hulp nooit kwaad. Een van de moeilijkste gebieden om te definiëren en te tonen is de buik, billen en bovenbenen. Hier kan met XPERT Entraîneur helpen.  De innovatieve formules van deze producten zullen je helpen het opgehoopte vet te verwijderen waaraan je je stoort, en de slappe huid die niet verdwijnt met alleen een gezonde levensstijl te verstrakken.  

XPERT Entraîneur is een afslankende/verstrakkende emulsie voor de buikstreek, heupen en dijen. Gebieden waar het moeilijk is om een ​​gladde huid te krijgen.

Hoe werkt het? De sleutel is om de vermindering van lipiden in het gebied te versnellen en de toegang van vetcellen te blokkeren, de cellen die verantwoordelijk zijn voor de vorming van vetweefsel. Naast het hebben van een drainerende werking, heeft de Entraineur Vrouw ook een actief verwarmend effect dat de afvoer van vet versnelt. Vindt je een verwarmend effect niet fijn, neem dan de normale Entraineur. 

Hoe moet je dit product gebruiken? Om het effect effectief en zichtbaar te maken, breng je de crème 2 keer per dag aan in cirkelvormige bewegingen totdat het volledig is opgenomen. In het geval dat je gaat sporten, kun je het 15 tot 20 minuten van tevoren aan te brengen om de resultaten te verbeteren.

Meer weten? Ga naar https://www.singuladerm.nl/lichaamsverzorging/entraineur/